KSIĄŻKA “POKOCHAJ PIENIĄDZE, ŻEBY MIEĆ ICH WIĘCEJ” PONOWNIE W SPRZEDAŻY !
NOWOŚĆ -Kolorowe kubki znów w sprzedaży !
Dołącz do szkolenia OTWÓRZ SIĘ NA ZARABIANIE WIĘKSZYCH KWOT PIENIĘDZY
KSIĄŻKA “POKOCHAJ PIENIĄDZE, ŻEBY MIEĆ ICH WIĘCEJ” PONOWNIE W SPRZEDAŻY !
NOWOŚĆ -Kolorowe kubki znów w sprzedaży !
Dołącz do szkolenia OTWÓRZ SIĘ NA ZARABIANIE WIĘKSZYCH KWOT PIENIĘDZY
W aplikacji ustawiłeś powiadomienia z afirmacjami o konkretnych godzinach i częstotliwości w ciągu dnia, jednak nie wyskakują. W tej sytuacji musisz zezwolić w urządzeniu na wyskakujące powiadomienia.
AppStore:
– wejdź w Ustawienia na telefonie
– kliknij Powiadomienia
– wybierz aplikację Pokochaj Pieniądze spośród zainstalowanych aplikacji na swoim telefonie
– włącz powiadomienia (suwak musi być zielony)
Sklep Play:
– wejdź w Ustawienia na telefonie
– kliknij Pasek powiadomień i stanu i dalej Zarządzaj powiadomieniami
– wybierz aplikację Pokochaj Pieniądze spośród zainstalowanych aplikacji na swoim telefonie
– włącz Zezwalaj na wyświetlanie powiadomień (suwak musi być zielony)
Zrobiłeś to i dalej nie widzisz powiadomień? Niestety niektórzy producenci telefonów komórkowych dla dobrych wyników wytrzymałości baterii wyłączają otrzymywanie powiadomień z aplikacji.
Sprawdź poniższe punkty. Zawarte w nich informacje wyjaśniają, co powoduje, że nie otrzymujesz powiadomień z aplikacji i jak możesz to naprawić.
Większość aplikacji obsługuje kanały powiadomień na Androidzie. Jeśli wyłączyłeś kanały powiadomień dla zainstalowanych aplikacji, nie będziesz otrzymywać alertów.
1. Dotknij i przytrzymaj wybraną aplikację i otwórz menu informacyjne.
2. Wybierz Powiadomienia.
3. Włącz powiadomienia.
Jeśli powiadomienia nie pojawiają się na ekranie blokady telefonu, wykonaj poniższe czynności, aby wprowadzić zmiany.
1. Otwórz menu Powiadomienia w Ustawieniach.
2. Wybierz Powiadomienia na ekranie blokady.
3. Wybierz aplikację i włącz powiadomienia.
Aktywny tryb oszczędzania baterii w telefonie opóźnia powiadomienia, wyłącza usługi lokalizacyjne i wyłącza działania w tle. Powinieneś albo naładować telefon, albo wyłączyć tryb oszczędzania baterii.
1. Uruchom Ustawienia
2. Wybierz Baterię.
3. Wyłącz tryb oszczędzania baterii.
W przypadku braku regularnego korzystania z aplikacji przez nawet krótki okres czasu (np. przez kilka dni) system Android wycisza powiadomienia nieużywanych aplikacji w celu zaoszczędzenia baterii. Upewnij się, że regularnie korzystasz z aplikacji aby otrzymywać powiadomienia na bieżąco.
Producenci Androida, tacy jak Samsung, Xiaomi, Oppo, OnePlus i Vivo, wdrażają tryb agresywnego oszczędzania baterii, aby zamknąć nieaktywne aplikacje w tle. Możesz zablokować ważne aplikacje w menu wielozadaniowości, aby nadal otrzymywać powiadomienia bez żadnych problemów.
1. Otwórz menu ostatnich aplikacji.
2. Przytrzymaj ikonę aplikacji i wybierz opcję blokady.
System robi wyjątek dla zablokowanych aplikacji i nie zablokuje ich całkowicie, aby działały w tle.
Jeśli wyłączyłeś uprawnienia do danych w tle dla aplikacji, powiadomienia nie będą działać, dopóki nie otworzysz aplikacji.
1. Wybierz aplikację.
2. Wybierz Użycie danych.
3. Zaznacz Wi-Fi oraz Dane mobilne.
4. Wybierz Oszczędzanie energii.
5. Odznacz ograniczenie aplikacji w tle.
Programiści Androida często publikują aktualizacje aplikacji, aby dodać nowe funkcje i naprawić błędy. Powiadomienia mogą nie działać na Twoim telefonie z Androidem z powodu przestarzałej kompilacji aplikacji. Przejdź do sklepu Google Play i zainstaluj oczekujące aktualizacje aplikacji.
1. Otwórz Sklep Google Play.
2. Wybierz obraz swojego konta w prawym górnym rogu.
3. Wybierz Zarządzaj aplikacjami i urządzeniami.
4. Wybierz Aktualizuj wszystko.
Większość flagowych telefonów z Androidem otrzymuje regularne aktualizacje i comiesięczne poprawki, aby zapewnić bezpieczne i płynne działanie. Niektóre aplikacje mogą wykazywać niezgodności z nieaktualnym oprogramowaniem Androida i zawodzić w przypadku podstawowych funkcji, takich jak powiadomienia w czasie rzeczywistym.
1. Otwórz system w ustawieniach Androida.
2. Wybierz Aktualizacja systemu.
Jeśli w trakcie pobierania aplikacji ze Sklepu Play wystąpi błąd [PR-CCFC-01] najprawdopodobniej musisz zaktualizować dane odnośnie płatności w sklepie. Google nie akceptuje Twoich danych.
Co zrobić?
– przejdź do Sklepu Play na swoim smartfonie
– w prawym górnym rogu kliknij kółeczko ze swoim avatarem
– kliknij 3 pozycję – Płatności i subskrypcje
– kliknij 1 pozycję – Formy płatności
– w tym miejscu możesz zaktualizować kartę lub dodać inne metody płatności
Z subskrypcji rezygnujesz na poziomie Sklepu Play lub AppStore (zależy z jakiego systemu korzystasz). Subskrypcji nie anuluje się w aplikacji.
AppStore:
– otwórz AppStore na swoim smartfonie
– kliknij w ikonkę ludzika na górze po prawej stronie
– przejdź do działu Subskrypcje, w którym znajdziesz wszystkie swoje subskrypcje
– wybierz aplikację i kliknij na dole anuluj subskrypcję
Google Play:
– przejdź do Sklepu Play na swoim smartfonie
– w prawym górnym rogu kliknij kółeczko ze swoim avatarem
– kliknij 3 pozycję – Płatności i subskrypcje
– kliknij 2 pozycję – Subskrypcje
– wybierz aplikację i kliknij na dole anuluj subskrypcję
W tej sekcji wpisuj wszystkie otrzymane kwoty. Może to być voucher, zwrot z podatku, wynagrodzenie, otrzymany prezent. System będzie sumować wszystkie zebrane przez Ciebie sumy.
Jak to zrobić?
– w sekcji Pieniądze kliknij trzy kropki w prawym górnym rogu
– wybierz Dodaj
– najpierw w polu “tytuł” wpisz za co otrzymałeś daną kwotę, a w polu na kwotę wpisz odpowiednią wartość, następnie zapisz
– podana kota wraz z jej opisem pojawi się w sekcji Pieniądze, a system automatycznie zsumuje wszystkie kwoty jakie otrzymałeś dotychczas
Jeśli chcesz zmienić walutę przejdź do Ustawień, a następnie kliknij drugą pozycję – Zmiana waluty. Z menu wybierz swoją walutę – to wszystko!
Możesz zdecydować czy chcesz wpisywać dokładne kwoty, z miejscami po przecinku, czy bez nich. Wystarczy, że przysuniesz przycisk w prawo jeśli chcesz je zastosować (złoty kolor).
Gdy skonfigurujesz udostępnianie zakupów, wszyscy członkowie grupy uzyskają natychmiastowy dostęp do aplikacji zakupionych przez członków rodziny, którzy zdecydują się je udostępnić. Nowe zakupy pojawiają się na karcie Kupione w App Store dla każdego członka rodziny. Po prostu wybierz członka rodziny, którego kolekcję chcesz przeglądać, a następnie pobierz lub otwórz wybraną zawartość. Inni członkowie rodziny mogą uzyskać dostęp do Twojej kolekcji w ten sam sposób. Jeśli chcesz zachować prywatność niektórych zakupów, możesz ukryć poszczególne elementy.
Jeśli nie chcesz widzieć danej aplikacji na liście zakupów w sklepie App Store, ukryj ją. Jeśli chcesz ponownie pobrać aplikację, najpierw ją odkryj.
Co się stanie, gdy ukryjesz aplikację na liście zakupów?
Aplikacja ukryta na liście zakupów nie będzie już wyświetlana na liście zakupów w sklepie App Store. Aplikacja będzie nadal widoczna w obszarze Ustawienia, w pełnej historii zakupów. Jeśli używasz Chmury rodzinnej, członkowie rodziny nie mogą ponownie pobrać aplikacji z listy wspólnych zakupów.
Ukrycie aplikacji nie spowoduje usunięcia jej z Twojego urządzenia, urządzeń członków rodziny ani innych urządzeń, które są zalogowane przy użyciu Twojego konta Apple ID.
Jak ukryć aplikacje na iPhonie lub iPadzie:
1. Otwórz aplikację App Store.
2. Stuknij przycisk konta lub swojego obrazu albo inicjałów na górze ekranu.
3. Stuknij opcję Kupione. Jeśli korzystasz z Chmury rodzinnej, stuknij opcję Moje zakupy.
4. Znajdź żądaną aplikację, a następnie przesuń po niej palcem w lewo i stuknij opcję Ukryj.
5. Stuknij opcję Gotowe.
Jeśli usuniesz aplikację z iPhone’a lub iPada, aplikacja po jej odkryciu nie pojawi się automatycznie ponownie na ekranie początkowym. Zamiast tego ponownie pobierz aplikację ze sklepu App Store. Nie musisz ich ponownie kupować.
1. Otwórz aplikację App Store.
2. Stuknij przycisk konta lub swojego obrazu albo inicjałów na górze ekranu.
3. Stuknij swoje imię lub Apple ID. Może zostać wyświetlony monit o zalogowanie się przy użyciu konta Apple ID.
4. Przewiń w dół i stuknij opcję Ukryte zakupy.
5. Znajdź aplikację i stuknij opcję Odkryj.
6. Aby wrócić do sklepu App Store, stuknij opcję Ustawienia konta i stuknij opcję Gotowe.
7. Wyszukaj aplikację i stuknij przycisk pobierania .