Jak sprzedawać by zarabiać?
- 26 marca 2024

Kiedy mówisz językiem częstotliwości swojego klienta, zarabiasz. Gdy mówisz jego językiem, on Cię znajduje i płaci bez wahania.
Wszystko ma swoją częstotliwość.
Twój klient, Twoje oferty, Twoje ceny oraz język którego używasz. Każde słowo ma swoją częstotliwość.
By mieć klientów, tych których pragniesz, czyli płacących bez wahania Twoją cenę, (high ticket) trzeba mówić ich językiem. Do tego potrzeba dwóch elementów, strategii i produktu, które przemawiają do klienta, który dokładnie tego szuka. I Ty musisz to mieć w swojej ofercie 🙂
Dlatego jeśli chcesz mieć klienta Premium, a nie masz produktu Premium, nie jesteś na tej samej częstotliwości. Należy stworzyć produkt, który będzie na tej samej częstotliwości na, której są Twoi klienci – mówiąc najprościej!
Musicie się odnaleźć!