Tak! Możesz mieć tylko fantastycznych klientów!
- 28 września 2024

Możesz mieć najlepsze produkty/usługi na świecie, ale i tak znajdą się ludzie, którzy będą:
✔️narzekać na wszystko,
✔️mówić, że jest drogo,
✔️nie widzieć wartości w tym co robisz,
✔️szukać sposobu, by nie płacić na czas.
Twoim zadaniem, NIE jest przekonywać nikogo do siebie ani namawiać do zakupu.
By zwiększyć sprzedaż i pomnożyć zarobki Twoim priorytetem musi być:
✔️Skierowanie oferty tylko do Twojego idealnego klienta. Kim on jest? Określ dokładnie tą osobę.
✔️Mówienie tylko do niego. On jest już w Twojej przestrzeni, ale Ty nie mówisz jego językiem, więc on Cię nie zauważa.
✔️Zacznij doceniać siebie bardziej i to co robisz.
✔️Stwórz ofertę dla klienta premium, dla klienta, który marzy o tym by z Tobą pracować.
✔️Naucz się mówić NIE.
✔️Mów tylko do ludzi, którzy są zdecydowani i wiedzą czego chcą.
❌Przestań obniżać ceny, przestań godzić się na zniżki, ze strachu, że nikt nie zapłaci więcej.
❌Przestań tworzyć usługi/produkty dla taniego klienta. Dla klienta, który wysysa z Ciebie całą energię a i tak nic nie kupi.
❌Przestań godzić się na to czego nie chcesz robić.
❌Przestań sprzedawać to, czego nie chcesz już sprzedawać.